petek, 19. marec 2010

semPovezovalka






V nedeljo sem pretekla zagotovo najlepših (in najkrajših) 10 kilometrov. Tekla sem ob morju. Ja, udeležila sem se teka Povežimo soline.
Okoli +/-3ooo tekačev in pohodnikov nas je v nedeljo povezovalo soline. Sonce in morje (ter dobra reklama) sta nas privabila iz vse koncev Slovenije.

Organizatorji so za drugo leto obljubili boljšo organizacijo ...
Obljubili so vsaj 3 sponke za pritrditev štartnih številk. (Letos smo dobili samo dve!) :-)
No, kakšen avtobus, ki nas je iz Strunjana pripeljal na start, več, bi zagotovo pomiril hordo podivjanih športnikov. In preprečil kakšen skorajšnji pretep pri prerivanju na avtobus. Čip bi preprečil 10minutno prerivanje na cilju, kjer smo se morali postavit v vrsto "edenpoeden", in čakati ... jaz osebno na vodo! Čip bi me zagotovo zaščitil pred možakarjem, ki mi je skoraj zlezel na ramo in ves prepoten silil vame. Še zdaj čutim njegov dih na vratu in potne roke na hrbtu. Fuj ... :-)
Vsesplošnemu prehitevanju (in norenju) prvih 10 minut pa se ni moč izogniti. To je cel žur. To je pravo tekmovanje - Kdor v prvih 10min prehiti največ tekačev, je zmagovalec!

... in me tako prepričali, da se drugo leto spet vrnem. Obljubili so 3 sponke! ;-)

Ni komentarjev: