nedelja, 9. marec 2008

auč

V desnem kolenu me je začelo narahlo špikat. Auč. Pred mano so lepi in sončni, predvsem pa tekaški dnevi, ki jih že nestrpno pričakujem. Priznam. Bojim se. Da se mi ne pripeti zgodba moje zelo cenjene motivatorke in najboljše sestre. Njeno (pre)kratko tekaško kariero, ki jo je v bridki žalosti zaključila lansko leto, je prignala do konca bolečina v kolenu. Tudi pri njej se je sprva pojavila le občasno in komaj zaznavno. Končala pa se je z obiskom zdravnika in njegovim nasvetom: "Ja, gospodična, boste pa začeli kolesariti!"
Ups. Ampak jaz nočem kolesariti.


1 komentar:

Tanja pravi ...

iiii- hvala!
Priporočam, da se začneš pred tekom ogrevati kot taprava tekačica (naziv si za 3-4x na teden po 5 km po moje že zaslužiš.) Morda pa bi poskusila z Levinovim trakom? (Vsi ga imajo, pa nobenemu ne pomaga:) Obstajajo pa tudi tabletke s snovjo hrustanca morskega psa, ki se ti vgrajuje na mesta obrabljenega hrustanca v skepih (KAO), če te mika poskusit.

Drugač bova pa skup kolesarili, ane? :)))