ponedeljek, 24. marec 2008

ko je preveč dreka

Na nekoliko dolgočasen in turobno-siv ponedeljek sem se odločila, da si malo pretegnem okončine po lenobnem dopoldnevu. Okrog poldneva sem celo za minutko uzrla nekaj sončnih žarkov.
Moja super gibčna teta, ki se vsak dan poleg joge odpravi na kakšen hribček, me je včeraj prepričala, da je pot do moje Grmade prehodna (brez derez).
Hm, in sem se odpravila novim dogodivščinam naproti.
Pot je bila grozna. Z vsakim korakom sem zagreznila še globlje v drek. Sneg, voda in veeeliko blata. Skok na levo, pljusk, zdrs, kriljenje z rokami ... Ojej. Teta je verjetno slednje pozabila omeniti. Ne vem sicer kako?! Jo moram vprašati, po kateri poti jo je ubrala.
Nekje na polovici poti sem imela pol kufer dreka. Seveda me je malo grizlo, ker nisem uvidela vrha. Pa drugič. Ko bo sonček. In mi bo hoja na bližnji hrib v užitek. Do takrat pa se bom poti do Grmade izogibala.


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

:) mi je poznano... a meni ni treba dalec, sam pred blok do mojga avta in lahko sem na riti, ce ne pazim bljak hahaha t.

Simona pravi ...

Škoda, da ti ni uspelo. Je pa vsaj meni lažje, ker sem v ponedeljek prešpricala hribe!