petek, 21. marec 2008

zdravje 2

Zdrava sem. Zdravnik bo pa je vedel. Srček je bp, prav tako pljuča. Baje ga biksa mrena, ki ovija pljuča. No, sploh ni važno. Moje razpoloženje se, kljub polni luni, izboljšuje.
Sem pa ziher ena tistih ljudi, pri katerih bi placebo definitivno učinkoval. hihi

Ampak še uro nazaj, ko sem sedela v čakalnici in si ogledovala vse plakate, opozorila na stenah, sem imela mehke noge. Sama sebi sem se zdela nekoliko švoh. V mislih sem proučevala vsa možna obolenja in na podlagi napisanih simptomom ugotavljala kaj imam. Itak, da sem imela vse. Pot me je zanesla tudi v bolnico. Hodniki so bili polni ljudi. Nisem mogla prezreti doooolgih vrst pred vsakimi vrati. Groza. Občutki so bili vse prej kot prijetni. Hm, mislim, da je minilo že kar nekaj (10?) let, od kar sem se sproščeno sprehajala in delala v celjski bolnišnici.

Življenje je obralo drugo pot. Bi zamenjala?

1 komentar:

Simona pravi ...

Hm ja te čisti razumem. Jz se kar naprej sprašujem če ze mam diabetes, ko se moje zivljenje vrti samo okoli njega :)
Upam da boš jutri že čist zdrava za žegn. Sej veš ni jajčk brez kurnika!