ponedeljek, 17. marec 2008

ponedeljkovo jutro

Sedim pred računalnikom. Vonj jutranje kave in tišina me pomirjata. Razmišljam. Celje je sončno. Z nežnimi žarki polni mojo kuhinjo in me podi ven. Na zrak. Slišim sonce, ki mi šepeta v uho: "dvigni rit, obleči se in ven iz hiše." Pa bom najbrž res šla ...
Ugotavljam, da sem preobremenjena. No, sama nisem imela takšnega občutka. Telo pa mi je ta vikend dalo jasno vedeti, da se moram za trenutek ustaviti. In sem se res. Žal samo za trenutek.
Svoje, nekoliko depo razpoloženje bom pripisala negativnim in zlobnim vplivom lune, ki je v kjhfklqa položaju. V zadnjih dneh destruktivno vpliva na moje vedenje, razpoloženje ...
Ah, ja. Saj vem kaj rabim ... hihi

Ooo, spet sem se zasedela pred računalnikom. Že tečem ...


4 komentarji:

Anonimni pravi ...

kaka depa...ne ga srat...pelji me rajš smučat..meni se že ful "lušta", letošnjo sezono sem bil samo enkrat na smučah pa še to s turkinjami ;) pa ponovima tisti Krvavec :) pol pa se ti še za tisto oblubleno večerjo oddolžim :)
akcija!!!
sodelavec ;)

Anonimni pravi ...

jutri malo žaubic-sem ti jih že prštimala in pol boš ku rošca :)
t.

Anonimni pravi ...

oj dekle, ne tko negativno, sam mal manj na tiste semenarje hodi pa bo cool. V soboto si se itak pol mal sprostila tk da mi je blo dobr k nisi bila tako zadrgnjena. Drejci tako te mamo radi. Nasvet pa le upostevaaj. lp saj ves kdoboleba

Anonimni pravi ...

pa saj nisem negativna in depresivna ... sploh pa ne zadrgnjena!!!
samo malo sem bolana :-( buba me