ponedeljek, 31. marec 2008

prpa

Priznam. Pri določenih stvareh sem totalna prpa. In to me kar malo jezi. Zavidam drugim, ki jim uspe prečkati mejo, pa čeprav je lahko to čisto majhna, banalna stvar. Ampak meni se zdi nepremostljiva. ;-)
Trenutno (ok, že kakšen mesec) sem na lovu za sopotnikom, ki bi me prenašal (beri: jaz njega) na backpackerskem potepanju.


7 komentarjev:

Simona pravi ...

nč nisi prpa! Samo strah te je ker ne veš kako in kaj! Amoak si na pravi poti in jz te že vidim v enem hamaku ležat polet!

Tanja pravi ...

Po moje se pa samo ne moreš sprijaznit, da bi šla kam brez mene. :))))

Res je bolje, da se lotiš iskanja sopotnika. Dam besedo zate, da nisi zahtevna za prenašat (samo povej naslov, komu pošljem). Jaz sem prevelik rizik. Žal. (za letos vsaj..je pa opcija za poletje 2009 :)))
LP

Anonimni pravi ...

hihi, saj ga/jo bom našla ...

Tanja, nate pa sploh nisem računala!!!!!!!!!!
... samo toliko, da veš

Anonimni pravi ...

Hello, I read your new stuff on a regular basis. Your
humoristic style is awesome, keep up the good work!


Feel free to visit my homepage; best online backup service
My website : online backup uk

Anonimni pravi ...

Hi to all, since I am really keen of reading this web
site's post to be updated daily. It contains nice data.

Take a look at my webpage - free online backup
Look at my homepage :: online backup software

Anonimni pravi ...

Undeniably consider that that you said. Your favorite justification
seemed to be on the web the easiest factor to remember of.
I say to you, I certainly get irked whilst people consider
worries that they just do not realize about. You controlled to hit
the nail upon the top and defined out the whole thing with no
need side-effects , people can take a signal. Will likely be back to get more.

Thanks

Here is my blog - insomnia tips
My page : insomnia menopause

Anonimni pravi ...

After going over a handful of the articles on your site, I truly like your technique of writing a blog.

I saved it to my bookmark site list and will be checking
back soon. Please visit my web site too and let me
know how you feel.

my weblog; online backup reviews
Here is my homepage :: online backup services