nedelja, 23. marec 2008

prazniki in (pre)nažiranje

Po dolgem času sem spet odtekla svoj krog kljub mrazu, dežju in snegu. Hm, kaj dela slaba vest?! Saj veste - prazniki in obilica dobre hrane. Samo na tehtnico sem stopila in kar kadilo se je za mano. Prvih nekaj minut miganja sem se trudila in si vestno popravljala kapuco, da bodo na novo pobarvani lasje (ojej, ko bi še včeraj videli moj narastek ...) ostali suhi in nedotaknjeni. Preostanek poti pa sem se prepustila, da so mi lasje plapolali v vetru, kot naši Jolandi. :-) Lasje so že plapolali, noge pa le nisem premikala tako poskočno, kaj šele hitro, kot ona.
Prav tako se je tudi dovršil moj "joging okus muske", ki je btw za en drek. Ampak meni pomaga pri poganjanju po vaških poljih. Še vedno sem mnenja, da je MK zakon. Dela čudeže. Med tekom, da ne bo pomote. S temperamentnim ritmom me prižene do konca.
Bom videla kaj prinese jutrišnji dan. Še en krog?!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

dj se za mene en krog
zmago

Anonimni pravi ...

zmenjeno ;-)

Simona pravi ...

Mene v nedeljo na jogingu spremljal Juanes, ampak če praviš, da je mile zakon, bom pa tud tega probala!