nedelja, 16. november 2008

007

Že dolgo ni bilo v kinu tako glasno kot danes. Hmmm, če dobro pomislim .... ne, še nikoli nisem sedela ob skupini fantov, ki so se za čas filma opremili s platojem piva in ves čas veselo žlempali. Stavim, da so tekmovali kdo zna glasneje odprli pločevinko. Seveda je zmagovalec sedel tik ob meni.
Tudi sama sem brala kritike o "novem Bondu" že pred ogledom današnjega filma. Je pa vedno zabaven "after" drink, saj je potrebno film, igralce, režijo ... obrati do kosti. "Moji" današnji sosedje niso držali do konca filma. Neokusne in zelo GLASNE šale so se kar vrstile.

Šale na račun Jamesa Bonda sem še prenesla. Ko pa se najglasnejši spravil name ...
sem se prelevila v tajno agentko ...


... in ga vljudno prosila naj že enkrat zapre.

Film sem si v tišini (recimo) ogledala do konca.

p.s.
O tem, kako so naju z Nino zaprli na streho parkirne hiše, in kako nama je za las uspelo pretentati vrata na senzor, in o natakarjih, ki naju zaradi neznanega (sumljivega?!) razloga niso hoteli postreči z martini vodko 007 pa kdaj drugič.

Ni komentarjev: