ponedeljek, 17. november 2008

potepanje

V soboto sem se prvič potepala po obmorskem mestecu, znanem po največjem jadranskem pristanišče in križišču več poti v Evropo.
Trst. Čudovito mesto. Če odmislim industrijsko cono. Stari del mesta me je prevzel.
Nekje sem prebrala, da se je stanje v zadnjih letih zelo spremenilo. Mesto je baje postala ekološka katastrofa. Pa še nekaj o poplavi Kitajcev sem zasledila. :-)
Ma, alora, me prau nč ne briga.

Izlet in potepanje po Trstu priporočam! Luštno se je sprehoditi ob morju in se izgubiti po starih ulicah. Mimogrede pa mal pofirbcat pri "Kitajcih".

V planu imam "nadaljevanje".


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

naslednič si moramo vzet mal več časa
da gremo še v jedro mesteca
:)

Anonimni pravi ...

ja, rada bi videla še tržnico :-)
in spila en kafe na sončku :-)