petek, 21. november 2008

... o zažganem biskvitu

Lahko se zgodi vsakomur. Tudi meni.
Kako?
Čisto preprosto. Biskvit sem malo (preveč) zapekla. V prevelik pekač sem vlila premalo mase in pustila na previsoki vročini preveč časa. Ups ...
Ampak nima vsak profesionalnega kuharja za prjatela, ki se pojavi "navratama" ravno pravi čas.
Ko je vstopil v kuhinjo, se je najprej prijel za glavo. Nato se je še malo prijel za glavo. Si končno malo opomogel. Zavihal rokave in se lotil dela. Najprej je pospravil delovni pult, saj ni bilo praznega niti centija (povsod gore umazane posode). Še prej pa se je prelevil v "superkuharja"!
Seveda je rešil zapečeno (beri: zažgano) testo. In naredil nekaj njami.
Kljub bombi v moji kuhinji ni izgubil živcev. Med delom mi je zelo potrpežljivo razlagal in demonstriral. Večkrat me je tudi pohvalil. Jupiiii!
Ugotovil je tudi, da mi manjkajo osnovni kuhinjski pripomoči. Saj bi napisala kateri, pa jih ne poznam. Mislim, da je nekaj govoril o lopat(k)ah, pa o metli(ca)h ... Kdo bi vedel. On že ve, saj je moral mešati z rokami. :-)))))))))

Današnji večer sem posvetila peki. Jutrišnjega pa zabavi in fajn drušni.




9 komentarjev:

Tanja pravi ...

BRAVO, ZMAGO!
(tudi MOJ prijatelj)

Komaj čakam, da pokusim "vajine" uspehe.

Anonimni pravi ...

hehe, mami je že probala :-)

Anonimni pravi ...

saj veš, vedno, ko pridejo gostje, mora biti nekaj, da se stvar zakomplicira haha spomni se moje naseckane salame, ki je izgledala kot mleto meso :)
ma meni zgleda pita ful lepa ...bi jo jedli pa zvrha ;)
me pa dogodek asocira na Bridget Johns in njeno modro juho haha

upam, da si se mela lepo...
papa t.

Simona pravi ...

Blo je zlo zlo dobr, mmmm, še dos se mi cedijo sline, kljub mucku!

Simona pravi ...

Blo je zlo zlo dobr, mmmm, še dos se mi cedijo sline, kljub mucku!

Anonimni pravi ...

hihi...
Simona, a veš, da si me včeraj navdušila za salso :-) ... in kako dobro plešeš!
jaz pa si samo še soplesalca poiščem ...

Anonimni pravi ...

morem rečit, da so bila vsa peciva zares okusna
najboljše pa je, ko prideš v ponedeljek iz službe, pa veš da te v hladilniku še čaka nekaj sladkega od vikenda, maja

Anonimni pravi ...

Andreja, imaš veliko srečo, da imaš tako dobrega-spretnega prijatelja, kot je Zmago, ki ti rešuje in izdeluje mojstrovine iz zažganega peciva.
Če se tudi meni kdaj tako ponesreči, mi ga boš posodila?
Lp B

Anonimni pravi ...

hehe, seveda ti ga posodim :-))))