torek, 26. maj 2009

dogaja

Slišite smeh? Morda glasbo?
Pridite pofirbcat na Prešernov trg. Nekaj se dogaja. Nekaj velikega!





Vas čakam(o).

p.s.
Vode je dovolj. Tudi sladoled častimo. Družba je pa itak super!!! :-)

5 komentarjev:

Tanja pravi ...

Pa po časopisih se piše o tem! HUDO! Škoda, da nisem v LJ.

Nives pravi ...

Imela sem zelo dober namen priti na festival, vendar mi ni uspelo:(. V torek in četrtek me je oviral faks, v sredo je bil dež, danes sem šla pa že domov. Žal....Upam, da bi morda drugo leto uspe....LP

andreja pravi ...

a veš kaj.... po riti te bom!
v sredo je bilo prelepo; skoraj ni deževalo...
in sem te čakala :-)
drugo leto boš pa lahko aktivno pomagala na festivalu, da se mi oddolžiš! :-) kot prostovoljka
:-)

Nives pravi ...

Če bom le imela čas z veseljem. Sem videla že letos, da si me vabila, ampak nikakor nisem mogla preložiti obveznih vaj...

andreja pravi ...

:-) saj vem...
pa drugo leto;-)