sobota, 16. maj 2009

tri srca

Preživela peklensko desetko v Radencih.
Zakaj peklensko?! Sonce, ki sem ga čakala celo zimo, je pokazalo vse svoje žarke in nas fino božalo cel dan!
Cel teden sem bila kar malo jezna na vremensko napoved. Vsi vremenarji so napovedovali dež. Brez sončka. Današnji vremenski rezultat pa je bil brez same kapljice. Po takšni vročini še nisem tekla. Reševalci pa so imeli polne roke dela. Rešilec ni folgal voziti izčrpanih tekmovalcev. Mater je tulilo. Takšnega kaotičnega stanja pa še ne. Medicinsko osebje je z vozički čakalo na omagane tekače na cilju. "Beli" šotor je bil v šusu poln. Ljudje so padadli kot mušice. Ja, sonce je definitivno pustilo pečat!
Desetko sem pretekla. Ne ravno z najboljšim rezultatom. (Pravi vedno samokritična Andreja. Jaz, Ivana, se pa s tem niti pod točko razno ne strinjam. Rezultat je, po moje, več kot odličen!) Ampak brez hoje. O tem, da pa imajo v Radencih najdaljše kilometre, pa kdaj drugič. :-)

Mi (nam) je bilo pa zelo žal, da si nismo organizirali vikend paketa v Radencih in še malo uživali. Danes zvečer je tam (baje) cel žur. Pa drugo leto ...



Pozabila sem omeniti sponzorja.
Hotel Žonta ima najboljšega kuharja na svetu! In še boljše sladice.
Če mi ne verjamete, potem se prepričajta sami!
Priporočam obisk!

4 komentarji:

ivana pravi ...

Drugo leto definitivno ponovimo! S takšnimi ali drugačnimi cilji (tek, zabava, navijanje ...). Bilo je res lepo. Kaj lepo? Super je blo. Pa vroče tudi (dokaz so zapečena lička). Enkratno vzdušje ... in nenazadnje odlična družba!

Anonimni pravi ...

Mi je Zmago zadnjič povedal, da gresta. Tak da sem se spomnila včeraj, ko so povedali na radiu - sem držala pesti za vaju. Čestitke obema.

Anonimni pravi ...

bravo! naša Andreja je prava carica!!!! t.

bojana pravi ...

ja res pohvalno...super sta, da sta šla in da je blo vse ok z vama.
Bravo naši 2 proti 0 za naše.
lp Bojana