ponedeljek, 25. maj 2009

odkritje

Tanja-vrtnarka po srcu je od nekod prinesla ? rožco. Ta roža z neprijetnim vonjem in majhnimi, okroglimi, nekoliko mesnatimi listi je krasila okno moje kuhinje kakšno leto (ali več).
Listi so puščali na steklu mastne madeže. Trpežno rožco, ki so jo bili sami stebli in drobni listi, sem prestavila na polico za hladilnik. Nikoli ni cvetela, posušila pa se tudi ni.
Kakšen mesec nazaj pa je Tanja naredila iz te rožce majhne potaknjence in lončke pustila zunaj-na svežem zraku in soncu.
Danes, ko sem zalivala (ja, po novem vestno zalivam) paradižnike na vrtu, sem bila prijetno presenečena. V majhne, rumene cvetove sem strmela kar nekaj časa. Rožci bi skoraj namenila nekaj besed.
Ampak itak prehitro raste. :-)))))

2 komentarja:

Tanja pravi ...

iiiiiiiiii

Ne vem več, kje in kdaj sem jo dobila. Priznam pa, da nisem vedela, da lahko cveti. Čudež :)))

andreja pravi ...

jp, dobra vrtnarka si!