nedelja, 6. april 2008

babji čvek

Manjša skupina prijateljic. Sobota zvečer. Pivce ali dve. Luštna (nam že domača) gostilna. Babji čvek. Včasih mine tudi cel teden, preden se dobimo na kupu. V enem tednu se zgodi in nabere veliko robe in ni lepšega, kot podeliti jo s prijatelji. Včasih oberemo tudi kakšen trač ...

Včeraj se nam je (po dolgem času)
uspelo nekje na sredi debate nekoliko zaštrikati. Ena je bila bolj pametna kot druga. Ženska občutljivost pa je brez meja. In tako je beseda dala besedo ...
... bla, bla, bla ...
Nastalo situacijo smo uspele zelo konstruktivno rešiti (vsaj tako se je meni zdelo).
Epilog večera: vse si želimo čistih računov, odkritih prijateljev, ki ti bodo brez dlake na jeziku, seveda na lep, neagresiven način, povedali, kje ga npr. biksaš. Še najbolj sočne pa so odkrite izjave o (hipotetičnih) skokih čez plot. Takrat pa "
oškodovanka" itak izve tazanja. OK, sem malo zašla. hihi


Povedati hočem, da smo imele zelo buren ženski pogovor. In glasen tudi (gospodična za šankom, ki je prisluškovala debati, čeprav se meni zdi zelo grdo vleči na ušesa, je skoraj umrla od smeha). Ugotovila sem, da se (prijateljice) velikokrat ne poslušamo. In kako smo hitro užaljene. Ojej. Da o kakšni koli kritiki niti ne govorim. Saj si ne pustimo čisto nič reči. Potem pa si želim odkritih prijateljev. Pa da ne bo pomote - z mano na čelu. cccccc



2 komentarja:

Simona pravi ...

Ajej! A takle kurnik sem zamudila (če prav sklepam)?

Anonimni pravi ...

ja, res skoda, da te ni bilo ;-)
ne bo težko ponoviti ;-)