ponedeljek, 14. april 2008

bilo je super ... le nekaj ur preeeeedolgooooo

Po večletnem zasledovanju in lovu na vstopnice, sem si včeraj ogledala 5žensk in 5moških.com. Končno. Bilo je super. Veliko smeha, nekaj solz in bolečina. (o bolečini na koncu). Spektakel. Zelo dobro vsebinsko zasnovan. Luštna izbira glasbenikov. In na koncu še Jan. iiiiii V popolni preobrazbi. Tokrat brez Eve. Žal.
5ŽENSKE.com so ZAKON. Z levo roko pometejo 5MOŠKE.com. Any time, any place. 5MOŠKIM.com vsebinsko ni uspelo vrniti žoge. Zvezdana Mlakar je z levo roko pometla in poteptala moški ego. Gorenjakova pa me je s svojim momljanjem nekoliko razočarala. Skoraj nič je nisem razumela. Hm, morda pa je bilo krivo slabo ozvočenje?! Tudi Javšniku se je mudilo. Z odra. Morda ga je doma res čakala huda Štajerka.

Da še malo pojamram ... Tokratne bolečine niso plod Andrejinih hipohondrično naravnanih misli. Mislim, da imam premaknjeno triintrideseto vratno vretence, bolečine v križu, zbodljaje pod levo lopatico, mravljinčasto desno nogo, pordel palec na levi nogi, blokado vratu in zamik glave za 45° v levo. Verjetno se vam poraja vprašanje: "Ali je morda čas za kozmodrisk?" Ne, ne, ne še.
Včeraj je Hala Tivoli gostila 4.500 kulture željnih ljudi. Seveda nisem bila pri nakupu karte med prvimi. Tako se je moj leseni sedež nahajal na levi strani (če stojimo na odru) dvorane. Sedela sem daleč stran od odra. Naprezanje in iztegovanje glave je bilo neizbežno. Udobnost lesenih sedežev pa vam je najbrž poznana. Od včeraj tudi meni. Mislim, da si zaslužim priznanje (poleg ostalih 4.499 junakov), saj sem zdržala 6 urni spektakel, ki se je začel popoldne, končal pa v zgodnjih jutranjih urah.

Ni komentarjev: