ponedeljek, 7. april 2008

nedeljski večer

Tri babuške smo si v nedeljo zvečer zaželele malo smeha in tako zaključiti sončen, (zame) prečudovit vikend. Mahnile smo jo v kino. In si ogledale romantično komedijo. Vse kar smo si želele nocoj: prečudovito moško telo (njami), malo romantike, starti, (razburljiv) lov na zaklad ...


P.S.
Še vedno pa mi brenči v glavi zelo glasen smeh "moje sosede", ki je sedela vrsto za mano in njeno nadležno komentiranje filma. Halooo. Gledali smo avanturistično romantično komedijo. Ni bilo kaj za komentirat. Sploh pa ne med filmom. Edina naša naloga je bila: "možgane na off in uživaj!"
... nisem si mogla pomagati. hihi




1 komentar:

Anonimni pravi ...

zdravo!
Ej, a veš, da sem tud jaz že v petek planirala, da bi šla v nedeljo v kino. SAMA!!
Potem sem pa kr pozabla na to. Je nedelja kr nekak minila, pol sm pa gledla zrneca in bizovičarja. Pa drugič. maja