sreda, 23. april 2008

malo ponosna

Malo ponosna. Ponosna, ker sem se odpovedala nikotinskim palčkam. Juhej. Malo pa zato, ker vem, da je pred mano še dolga pot.
Šele dober mesec je za mano. Zaradi zdravstvenih razlogov sem se (15.3.2008) odločila za nikotinsko pavzo. Malo zunanje spodbude. In odločitev je padla. Še vedno bijem boj. Pa še kar nekaj časa ga bom. :)))) Seveda me matra. Imam krizo. Sanjarim in iščem možnosti za grešitev v bližnji prihodnosti. Jeba, vam rečem. Najbolj pa ga pogrešam ob pivcu. Al pa med pavzo, ko imam že vsega pol kufer. Pa da o "klubu" kadilcev niti ne začnem. Zmeraj koga spoznaš (hm, pa sem si zaprla še eno pot/možnost spoznavanja novih ljudi) al pa kakšno fajn debato udariš. :)))))

3 komentarji:

Unknown pravi ...

Ojla!
Vem da se že zelo dolgo nisva videli ampak vseeno pogosto mislim nate. Kot vidiš redno spremljam tvoje dogodivščine in komaj čakm na najin naslednji doooooooolgi čvek. sicer pa moram ti reč, da si me zelo presenetila - lepo in seveda spodbujam tvojo odločitev in v mislih trpim s tabo!!!!!!!!! nisi sama:-) upam, oz. VEM da ti bo resnično uspelo!!!!! Le tako naprej!!! Lp

Anonimni pravi ...

no, zdaj imava pa moznost, da se kmalu vidiva ... in da ti v zivo mal pojamram kako je hudo :-)

Anonimni pravi ...

vzdrži mast božja...malo škorpijonske trme prosim...