ponedeljek, 28. april 2008

tulipani




Sem kar malo ponosna na "moje" tulipane. Mislim, da smo jih prinesle iz Amsterdama. Mislim celo, da sem jih jaz kupila.Tistega davnega leta. In samo zato sem si drznila napisati "moji" tulipani.

Pa sploh niso moji. Zanje ne skrbim jaz. No, vsaj do sedaj nisem.
Časi se spreminjajo. In vse je enkrat prvič. Bo pač potrebno prijeti za motiko. Zel je baje zelo trdovratna. :))))


4 komentarji:

Anonimni pravi ...

tud, če levca zapustiš, se ti ni treba bat za službo. glede na slikce te bodo v arboretumu takoj zaposlil ;) t.

Anonimni pravi ...

tisti tulipani iz Amsterdama se mi zdi, da so zgnili, ker jih nismo posadili... tele sem presadila iz zadnjega vrta, precej čebulic pa mi je dala teta Majda..

sam da veš ;)

Anonimni pravi ...

ja, saj vem, da so tulipani tvoji... ker so tako lepi :-)

Tanja pravi ...

iiii, hvala :)