petek, 18. april 2008

oškodovana

Zakaj luči na jeklenih konjičkih ponavadi crknejo ponoči?
Vsaj meni. Pol se pa
šlepam po cesti z vsemi možnimi dodatnimi osvetljavami.
Ponoči sem si pomagala z dolgimi lučmi in s tem živcirala mimoidoče voznike, meglenkami in javno osvetljavo.
... srečno sem prispela domov.

Seveda sama ne znam menjati žarnice na avtomobilu. Pa sem šla do najbližjega servisa. Za menjavo žarnice res nisem hotela komplicirani. No, od danes naprej bom. Komplicirala. Plačala sem 30 ojrov za menjavo. Oprostite, ampak to je pa malo preveč. Vsaj zame. Prijazen in zelo simpatičen fant je delo opravil v nekaj minutah. V pisarni, kjer opravljajo birokratska dela, kot je izpis računa in kasiranje, pa je trajalo. V računalniku je bilo potrebno poiskati moje ime, natisniti en list, natisniti drug list, v decimetrski brošuri poiskati šifro (za menjavo žarnice), jo vnesti v računalnik, še dvakrat udariti po tiplovnici in izpisati račun. Groza ...
Hm, mogoče je bil pa zato tako visok račun.

Ni komentarjev: