sobota, 12. april 2008

že tečem

Tečem. Hmm, od septembra?! Nekajkrat na teden. Ponavadi čez vikend, ko imam čas. Nori teden itak prehitro mine. Hodim tudi na bližnji hrib, kjer se fino spotim. Trudim se biti čimbolj aktivna.

Poleti mi je uspelo izgubiti nekaj kilc. Juhej! Težo sem nameravala s fizično aktivnostjo obdržati. Kar se mi zdi super, saj osebno ne verjamem v diete. Izjema je francoska dieta - manjžri.

Ampak v zadnjem času gre vse narobe. Res, da sem opustila nikotinsko zasvojenost (o tem drugič), kile pa vztrajno naraščajo. To je pa že višek. Vsakič, ko stopim na tehtnico me skoraj kap. Mogoče bi se morala tudi sama soočiti z "javnim sramotenjem".
Vem, da ne bom nikoli imela manekenke postave. Za to sem prepozna. Že od rojstva. Nisem nabrala "tapravih" genov. hihi Hm, pa saj si niti ne želim. Od nekdaj sem bolj buckasta, baročna, elegantno izpopolnjena ... kakorkoli že hočete. Ampak tridelna omara pa res ne želim postati. Že tečem ... :-)


Oooo, očitno sem že boljše volje (glede na sivino preteklih dni). He he, pa naj še kdo reče, da je pisanje
(neumnosti) bloga potrata časa.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

hehe, andreja, samo zaradi sramotenja ne boš shujšala. vsaj pri meni ne deluje, no... tvoj recept, tek & hribček & manjžri dieta bo ziher bolj učinkovita.... saj bi človek sledil tvojemu zgledu, ampak danes zunaj dežuje. kak je fajn, če imam dober izgovor :)))

Andreja pravi ...

hihi, se kar strinjam s tabo ;-)

v Celju se ne dežuje ... pravkar prišla s teka ... saj ves - vse za manjšo rit ;-)

Anonimni pravi ...

ojla.
včeraj sem brala TričTrač iz postelje - prek mobitela. NORO!
Napisala sem celo 2 komentarja, ampak mi jih ni uspelo uspešno objavit. Očitno. Morda jih je pa "Internet" ukradel, ker sta bila tako lepa !

Vsebina je šla nekako tako:
Saj veš, da sem neskončno ponosna Nate vsakič, ko greš tečt ali v hribe. Ampak si pa najboljša sestra taka, kot si - z vsem, kar imaš.
Edino, kar ti manjka, je malo "taprave" "Motivacije" :))) Pol se pa tud ti ne boš več sekirala :)

Ajdi. Lepo se imej.