sobota, 20. junij 2009

kupčkanje

Uf, to pa je sobota. Mogoče pa ni tako slabo, da dežuje. Končno sem našla čas in si pospravila vse mogoče dokumente, potrdila... po mapcah, predalčkih, policah. Sedaj je omara pospravljena, v kuhinji imam pa tri nove kupe papirja za odvoz.
Na trenutke me tudi malo duši. Straši me dejstvo, da bom doma samo še teden dni. Od tega bom še do srede v službi. Kakšen dan se bom potepala tudi po Ljubljani. Nato pa še teden dni delovnega Portoroža. Da ne bo kdo mislil, da bom na počitnicah. Ne še. Letim čez 14 dni.
Ampak jaz sem dobre volje. Kljub pospravljanju, dežju, primanjkovanju časa, hitenju ... Saj je bil včeraj najsrečnejši dan v letu. hihi

Znani britanski psiholog Cliff Arnall, ki je znan po svojih izračunih, je tokrat odkril formulo za srečo in izračun pokaže, da je to ravno današnji dan.
Formula je sledeča O + (N x S) + Cpm/T + He. O označuje čas, ki ga preživimo na svežem zraku, N označuje naravo, S družbene stike, Cpm srečne spomine na otroštvo in poletje, T temperaturo in He razburjenje, ker se bliža dopust. In danes je vsega tega v presežkih, trdi Arnall. (vir)

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ooooooooo, kaj pa je bilo v petek. :) super zate!!! maja

nives pravi ...

Kaj pa je blo?

andreja pravi ...

pr meni nič...
so pa na tv povedali, da je bil po izračunih najsrečnejši dan v letu!
se je pr vama kaj zgodilo? kar jaz ne vem?

nives pravi ...

Ne pri meni ne, tak da ne bi ravno rekla, da je bil najsrečnejši dan:D.

Anonimni pravi ...

Živjo! Pri meni tudi, prej bi rekla, da sem bila pod vplivom mlaja-saj ti je potem jasn. Maja