torek, 2. junij 2009

sitka

Ja, zadnjo polovico dneva sem sitna. Po moje me je lažje nosit (kar sploh ni lahko) kot pa poslušat.
Stvari so se pač malo nabrale. Zadnjih nekaj tednov imam občutek, da me prodajalci (vseh sort) nategujejo kot elastiko na spodnjih gatah. Samo po štacunah še laufam, reklamiram, telefonarim, prosim, prepričujem, malo tudi flitrtam (z njami prodajalcem) ...
Danes npr. sem bila že vtretje v DM štacuni v Žalcu. Gospe so mi namreč zaračunale 25 ojrov štartine za dm tek. Kar je 7 ojrov preveč!
Že prvič sem jih malo prepričevali o njihovi zmoti. Tudi drugič ni pomagalo.

Organizatorji, na katere sem se že takrat obrnila, so mi poslali pojasnilo:
"Štartinina 18 EUR je v primeru, da predložite bon iz knjižice bonov Active Beauty Svet ugodnosti (maj/junij). V kolikor tega bona nimate, štartnina znaša 25 EUR".
In tako sem nehala sitnariti. Ko pa sta mi prijateljici v soboto povedali, da sta plačali 12 ojrov za tek, mi je pa zavrelo. Še enkrat sem od organizatorjev zahtevala pojasnilo (mislim, da sem omenjala tudi Zvezo potrošnikov...) in dobila od iste osebe tole pojasnilo:
"Prijavnina za tek je bila v predprijavi 18 EUR-torej do vključno 24.5.2009. V primeru, da ste član dm kluba Active Beauty ste lahko z dodatnim kuponom za 30% popust plačali prijavnino v vrednosti 12,6 EUR. Vse to je bilo mogoče le v predprijavi do vključno 24.5.2009. Nato se je bilo možno prijaviti le še 29.5. in 30.5., ko je prijavnina znašala 25 EUR".

Opa. To je pa čisto druga zgodba!
Naj gredo nekam. In jaz komaj čakam, da se lahko vozim naokoli in prosim, če mi vrnejo MOJ denar. NOT ...
Denar sem dobila nazaj. V opravičilo pa sem dobila: "...saj bi vas poklicali, pa vas nismo našli v imeniku...". M... jim!
Mislim, da bi lahko opisala še tri podobne zgodbe. Od tega je ena celo že rešena. Na modrc iz Hervisa še vedno čakam. Zadnje dni je jako težko teči ...
:-)))))))))))
Mi dogaja ...
Grem spat!

1 komentar:

Unknown pravi ...

Edino pravilno. Bravo. Jaz se tudi nabunim. Samo takrat smo dobri, ko dajemo denar. Ko gre pa za pravico, pa je zgodba nekoliko drugačna, ...