četrtek, 25. junij 2009

zdaj gre pa zares ...

Se mi zdi, da že lažje diham. Osebno izkaznico imam (nikoli ne veš ...). Cepila sem se tudi. Tamiflu imam. Recept sem komaj izsilila od osebne zdravnice. Preklicala sem vse možne številke, ki sem jih našla na neto na temo "nalezljive bolezni" in prašičja gripa. hehe. Je pa pomagalo. Eno škatlico tablet pa le imam. Za drugo škatlo gre pa sestra jutri fehtat. Upam, da ji zdravnik še kakšne antibiotike navrže. Bomo videli. Tik pred zdajci sem fasala še ogromen rdeč ekcem na nogi. Točno na tem mestu sem pred tremi tedni imela klopa. Not good! Glede na to, da mi zdravnica ni pregledala krvi upam, da nisem fasala borelioze. No, seveda že pridno papam antibiotike. Vse za zdravje! Tabletomanka? Morda! Od ponedeljke tudi ne pijem čisto nič alkota. Kaj dela psiha ... Verjamem namreč, da lahko alkohol vpliva na učinek in delovanje zdravil. Seveda je to vse čisto res. Ampak verjetno se ne bi odpovedala pivu, če ne bi imela v planu odhod na drugo celino. In res si ne želim biti bolna tik pred odhodom. Ne, hvala! Razen vitaminov in kakšne fajn knjige, imam vse. Se mi zdi. Baje za net v J Ameriki ni panike. Tako, da se imam namen pridno javljati. Tisti, ki še ne veste. 5.7. se grem malo potepat-Peru, Bolivija, Čile. Tokrat grem sama, brez prijateljev. Dobra novica pa je, da grem s Shappa Team. Torej ne bom čisto sama. :-)

2 komentarja:

Unknown pravi ...

priporočam ti, da še vzameš razkužilo za roke, mislim da je spitaderm-vprašaj v lekarni

andreja pravi ...

hvala, jutri ga kupim!
drugače pa imam arcnij celo torbico!