petek, 26. junij 2009

moja prva ljubezen-Michael Jackson

Že včeraj zvečer sem dobila sporočilo, da so Majkla Đeksona odpeljali v bolnišnico. Danes zjutraj pa že vsepovsod poročajo o smrti legendarnega pevca. Ne morem verjeti, da je bil star (že) 50 let.
Bil je moja "prva glasbena ljubezen". Otroška soba je bila polepljena z njegovimi postri, slikami, članki ... Spominjam se, da je bila stara mama tista, ki mi je kupila vse njegove kasete in zlata CD-ja. Z njegovo glasbo sem okužila še mamo. Njegove komade (je) rada posluša(la).
Na MTVju že celo dopoldne poslušam njegove komade.
Grem poiskati njegova cd-ja. Pot do Portoroža je dolga. Jutri se bo glas Michaela Jacksona slišal po primorski avtocesti. V spomin!

1 komentar:

Unknown pravi ...

Tvoje sobe se pa res spomnim (postri MJ), ko sem kdaj popoldne prišla k tebi kaj prašat za šolo, a nisi mela tud zvezek s slikami. Tole me je kar pretreslo danes.