petek, 12. junij 2009

oprostite,

ampak ta teden je pa nor. Vsaj zame. S polno paro delam od jutra do večera. Vem, da nisem edina. Moji sodelavki so včeraj pregoreli možgani. hehe, no skoraj. A je ta teden kakšna polna luna, ki vpliva na delovno storilnost. Kljub vsemi je moj kup obveznosti še vedno gromozanski.
Danes mi telefoni zvonijo že od zgodnjih jutranjih ur dalje. Nekako mi jih je uspelo utišati. Še vedno sem v pižami, na eno oko sem komaj spregledala, zaspančki so še vedno na svojih mestih in pridno meglijo vid, glas je še raskav, telo zaspano... pa sem "obdelala" (po telefonu, seveda) že šefico, enega starša, enega otroka, svetovalno službo in odgovorila na n-mailov. Ne vem, če sem že eno uro pokonci. :-)))
Kljub vsemu se počutim zadovoljno. Teden je bil zelo produktiven. :-)))

p.s.
Včeraj sem se še zadnič dobila s potovalnim vodičem, ki mu btw kar naprej nosim nek keš. Vem, da gre zdaj zares. Sicer bom do zadnje minutke delala, ampak vsaj ne bom imela časa za reisefiber.

Ni komentarjev: