nedelja, 14. junij 2009

spakirala...

Uf, po uri in pol mi je le uspelo zapreti kufer. Misli, da sem se danes prvič z vso svojo težo naslonila nanj in upala, da mi bo uspelo zapreti zadrgo. Pri tem pa molila, da ne bom zadrge strgala. Povšter je pač moral not. Le kako pa naj drugače spim v šotoru?!
Čaka me namreč štiridnevno taborjenje. Če bo vreme dalo, pa še namakanje v Kolpi. In malo odkopa, če bodo mulci pridni. hehe, seveda bodo!
Jutri zjutraj grem po juhuhu času na vlak. Vstala bom zelo, zelo zgodaj. Vozni red je malo trapast. Pa še uro in pol bom rabila do Ljubljane. In zato plačala šest ojrov. Kar ni lih poceni. Zlasti, če želijo zmanjšati število avtomobilov na slovenskih cestah.
Po moje bo prav zabavno.
In nikoli ne veš kdo ti prekriža pot. :-)))))



2 komentarja:

Tanja pravi ...

vstajanje ob 5 je blo tud "juhuhu". NOT!!! Ampak Zate naredim tud to :)

andreja pravi ...

jaz sem še vedno zaspana...
tu me pridno zelo zgodaj budijo :-(((