četrtek, 11. junij 2009

za leo ...

Obljuba dela dolg ...
Konec maja sem se udeležila dm teka. Že drugič. Lani sem precenila svoje tekaške sposobnosti in se prijavila na petnajsko. Itak, da sem po desetki odnehalo. Ni šlo. Pa tudi vedela nisem, da se teče navzgor. Proti Rožniku. Res ni šlo. Kar danes povem z lahkim srcem. Takrat pa... Uf, me je bilo sram.
Letos sem se prijavila na petko. Dobila sem luštno frjola majico in kup daril v vreči (od krem, do šampona ...). Sam dogodek je bil res majka. Čuki so igrali. Bergant je bil spet glasen in animiral prišleke. Ne, prav fajn je bil. In je bilo. Dogodek. Če se v soboto nimaš kam dat. Če si želiš družbe žensk in vse Slovenije. Če ... Res, ni bilo švoh.
Če pa pričakuješ en fajn tek, pa dm tek ni ravno pametna izbira. Sama sem ga poimenovala "tek smrti". Lansko leto je po 15 minutkah hrib naredil svoje in razredčil strnjeno kolono tekačic. Letos pa je bilo to nemogoče.
Ali si predstavljate 4000 žensk, različnih tekaških sposobnosti, ko se zaženejo (nekatere zelo počasi!) po ozki potki po Tivoliju?! Nisem si mislila, da bo tako hudo. Vseh pet kilometrov sem prehitevala. Najprej po levi strani, potem pa kjer je bila luknja. Uf, je bilo komolčenja (prerivanja in odrivanja s pomočjo komolcev). Sicer velja pravilo, da se hodi po desni in teče po levi strani. Ampak ko 30 žensko ne more več teči, desna stran pomeni celotno širino proge. O tem, da so se prijateljice (ne moje, sicer bi jih slišale) nekje na poti vzporedno ustavile, zavzele celotno širino proge in klepetale, pa raje ne bom. Pa teh prijateljic je bilo kar nekaj. Na vsakim ovinkom se je kolona ustavila in smo hodile. Kolona pa je bila letos strnjena do konca.
Na cilju sem pogrešala Zokija. :-)

No, saj ni bilo tako švoh. Vsaj vroče ni bilo. Preveč. Radensko vročino je tokrat zamenjala ljubljanska gneča. :-)

Drugo leto spet? Morda.
Lea, se nam pridružiš prihodnje leto?

2 komentarja:

Anonimni pravi ...

Živjo!

Jaz sem tek opustila, tako da za drugo leto nič ne obljubim.

Lp, Lea

andreja pravi ...

hej,
dolžna sem ti bila samo opis teka...
vem, da sedaj kolesariš :-)
bodi fajn