petek, 26. junij 2009

v pakiranju

Bežim od PREVELIKEGA kupa cunj, zdravil, knjig, ki jih je potrebno stlačiti (jp, že danes moram VSE spakirat ...) v nahrbtnik.
Vsakič ko pridem v sobo primem eno majčko, hlače in jih pospravim nazaj v omaro. Ampak to gre ZELO počasi. Do pripomočkov za osebno nego še prišla nisem. Zato pridem vsakih nekaj minut do računalnika, mal zadiham, si zavrtim kakšen komad ...
Sem kar malo nervozna. Ne vem, ali je vsako leto tako?! Ali morda letos extra kompliciram?! Pa kako ne bi, če me pa vsi strašijo s prašičjo gripo. Tamiflu bom na koncu še prodajala.
Ajt, grem pakirat. Mogoče zmanjšam kupček še za kakšne gate. ;-)))))))))))))))))))))

p.s. 18:18. Kupa nisem uspela zmanjšati. Not yet. Zdaj imam pomembnejšo naloga. Po omari iščem čimbolj okusno žganico. ;-)
Jeger se mi zdi nekako še najboljša izbira.

21:35 Nahrbtnika ne morem zapreti. Kar nekaj stvari je ostalo zunaj. Šit!

22:46 Avto je nafilan do konca. Ne vem kam bom stlačila še Nino in njen kufeček.

23:27 Posloviti se je prišel moj (letos) nesojeni sopotnik. Prinesel je njami pecivo. Zdaj mi je pa še slabo. :-)))
Danes ni ravno moj dan. Da o bančni uslužbenki in dolarjih niti ne začnem. :-)))))))))))))


Ni komentarjev: