ponedeljek, 23. julij 2007

Tony&Guy in Singapore

Kako prijetno ponedeljkovo jutro. Solidna kavica, nato pa sva sli malo k frizerju. Ker je Tony&Guy ravno za vogalom, sva skocili kar tja. Poglej ga zlomka, jaz sem bila v 3 tednih kar 2krat pri frizerju. Ni slabo! Ampak tokrat sva res cudoviti. Z novima frizurava. :-)

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

A ni Tony&Guy ful drag?

Pa slikce bi mel!

Andreja pravi ...

Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

nina pravi ...

nevem kaj hvalim... sam... tanja bravo!!!!

BOJANA pravi ...

še dober da sta šle na potovanje ...a to je "all inclusive" paket...sam da mata namesto fotra vsak teden frizerja???:)
očitno bi mogle vse na tako potovanje???
ja pa še naprej se razvajita do maximuma

Unknown pravi ...

Dragi popotnici!

Če bi človek v službi mel kaj miru, bi utegnil prebrati tudi kakšno vajino zanimivo prigodo...Ker pa iščem motivacijo v zadnjih skritih kotičkih mojih celic, priznam, da sem si šele danes dodobra ogledala tale vajina poročila.....Sem se parkrat kar pošteno nasmejala....Sicer pa imam svojo osebno obveščevalno službo, ki mi sproti sporoča vse vajine premike....

Glede tegale frizerskega podviga pa: upam, da je bil drastičen in kvaliteten poseg v lasišče:)))....Tanja, a si se mogoče na kratko postrigla?...Andreja je pa ziher blond zdej,a ne?:)))

Uživajta, uživajta, uživajta....

Lp iz vroče (zdaj že malo bolj znosne) Ljubljane