torek, 31. julij 2007

ZIVI in ZDRAVI

Prispeli sva domov. Zivi in zdravi. Uspelo se nama je ze naspati. Pot domov je bila (pre)dooolga. Naslednjic letim z Brnika. Najbolj se je vleklo iz Muenchen-a. Vlak: enemu sopotniku so smrdele noge po kislem, drugi pa mi je objel noge med svoja kolena (ogabno). Na zelezniski postaji sva odsteli 2 EUR za 1l vode in 1,10 EUR za WC.
V teh (dezevnih) dneh urejujeva slike, preracunavama stroske (sploh nisva dosti zapravili, ce ne stejeva let.karte in nuno potrebnih izdatkov: visa, zdravila, zavarovanje ... fotoaparata :-), pereva "zehto" ...
Hm, ja, super destinacijo sem izbrala. Tanja sicer pravi, da se nisva dovolj pripravili (ampak meni se ne zdi).
Verjetno se se kdaj vrnem v BKK (po uhane, zapestnice, balkice ipd.:-).
Se vedno sva polni vtisov in se pocasi klimatizirava.

1 komentar:

Unknown pravi ...

fajn da vse o.k. šele zdaj ko sem na dopustu v nemčiji!!! sem prišel do interneta, tam pri meni v lipniku smo pač bogu za hrbtom...sem pa zdaj vse ostalo potovanje pregledal...bomba, samo z nemčijo se ne da primerjat ;)