sobota, 2. februar 2008

40 dni brez ...

Že nekaj let se v času posta s težkim srcem odpovedujem kakšni svoji pregrehi. Ponavadi je to čokolada in z njo povezane dobrote (njami). Eno leto sem se celo odpovedala mesu. Ja, celo - kar je morda za koga težje razumljivo ... (o tem kdaj drugič). Skratka, vedno se kaj najde.

Zadnjih nekaj dni pa premišljujem in se poigravam z idejo, da bi poskusila preživeti 40 dni brez obrekovanja. Ponavadi se trudim, da ne prizadenem. Kogarkoli. Kar pa ne pomeni, da sem vedno odkrita in iskrena. Včasih moj (pre)dolg in zloben jezik pobegne iz vajeti. Ups ...

Dilema: hmmm, ali bo kafetkanje postalo dolgočasno?! hihi

8 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Hei!

Ženske že po naravi rade opravljamo, če ti pa uspe 40 dni brez kančka opravljanja, pa vsaka ti čast:>

Lp

Anonimni pravi ...

hehe, se bom potrudila ... mogoče mi pa uspe ...

Anonimni pravi ...

pa dej nehi, pol ne bos vec ti :)
pa cas po nasih sestankih bo se bolj dolgocasen kot so le ti...
pa sej sam dejstva ponavljamo oz. obnavljamo, namesto unih, ki nikoli nc al pa vse tezko stekajo ;)
malo je treba, sam ne smemo bit zlobne haha t.

Anonimni pravi ...

lepo te prosim ... kaj se pa pol repencis na vsakem aktivu ...
ko je prevec nakladanja - je pa prevec ...

al pa se zmeniva - na sestankih si samo se ti pristna. jaz nimam vec energije?! si za?

Anonimni pravi ...

:) res je moglo bit hudo...
prisotna si mislila a ne? :)
kar te ne ubije, te dela močnejšega hahaha bom mal jamrala in se "repenčla" pa bom preživela še kakga :) t.

Anonimni pravi ...

Andreja, mogoče bi pa za 40 dni odrekanja izbrala kakšno manj "koristno" razvado :)) Obstajajo službe, ljudje, situacije, ko ti edino obrekovanje pomaga, da se spucaš, kar je iritirajočega v tebi in ne škoduješ tem službam, ljudem, situacijam, ki bi jim verjetno, če ne sprostila stresa ob "nenevarnem" gossipu.

P.S.: Kot vidiš, še vedno berem tvoj blog :))

Anonimni pravi ...

@drejca: tudi jaz se velikokrat spomnim nate ... bo potrebno iti kaj na kafe - pred ali po sluzbi (moji) ;-)
ja, vcasih se moras res "spucat", ko ti gre ze vse na k.

Anonimni pravi ...

Hoj!

Da, tudi jaz sem za pijaco, in se mi zdi, da bo na pijači koristna razvada, o kateri pišeš v tem blogu, prišla do izraza ... :)) Tvoje sodelavke (upam da še) imajo mojo cifro, tako da veš, kaj moraš narediti ...
Čeprav ni v kontekstu vsebine tega blogovskega prispevka: kako tek? Sežana se nevarno hitro približuje .... Jaz se za vikend selim v okolico Ljubljane, kjer bom na logaških hribih ugotavljal, kam mi je šla kondicija ob jesenko-zimski hard lenobi.
Bodi dobro!