četrtek, 21. februar 2008

četrtek

Za mano je še en prijeten sončen dan. Preživela sem ga na smučkah. Sem se kar navdušila nad "našim" smučiščem. Smučišče Golte je zelo lepo urejeno. (Moram narediti malo reklame.) Gneče ni bilo. Razen ob 9.00 zjutraj, ko sem čakala dobre pol ure na gondolo.

Danes sem bila prvič priča skorajšnji nezgodi na smučišču. Saj vem, da se nesreče dogajajo. Smučarji so včasih nepazljivi in prehitri. Bordarji se mi zdijo še posebej izpostavljeni. Vse več mladih se odloča za čelade. Kar se mi zdi super. Ampak v današnji situaciji, ki sem ji bila priča, mlademu bordarju niti čelada ni pomagala. Fant je po pomoti z bordom podrsal po smučeh starejšega gospoda. Ta pa je svojo jezo s smučarsko palico znesel nad mladeničem. In to ne enkrat. Fant je bil tako šokiran, da je gospodu odvrnil, da ga ne sme tepsti. Ups, in jih je še enkrat fasal. Dečko se je opravičil. Gospod pa se kljub temu ni nehal dreti. Kultura pa taka ...



P.S.
Še dobro, da se v času počitnic nahajam v Sloveniji. V Ameriki (Salt Lake City v ameriški zvezni državi Utah) baje v teh dneh sneži. Temperature pa se gibljejo pod nulo. ccccccc

Je pa res, da lahko pri nas za ceno ene smučarske karte dobiš dve športni aktivnosti: dopoldne smučanje, popoldne pa plavanje. hihi

1 komentar:

Anonimni pravi ...

No pol pa še nej kdo reče, kakšna je današnja mladina... sploh ti tastari, čedalje bolj brezobzirni so, pol se pa še znašajo nad vsemi...in opravičila sploh ne sprejmejo...
bi še mela kej za pripomnit, pa se ne splača energije trošit za brezupnike...

No lepo, da si se malo nasmučala

LP Bojana