ponedeljek, 4. februar 2008

be careful

what you wish for?! je naslov knjige, ki sem si jo kupila na otoku Phi Phi, za lahko branje.
Zelo rada berem. Knjige za lahko branje. Priznam. Limonade. Hitro jih preberem. Takrat uživam v branju. Zlasti pod borovcem nekje na morju na udobnem ležalniku (zdaj sem se spomnila - za letos potrebujem novega ...). In tudi če/ko mi veter malo ponagaja in prelista knjigo ter "po pomoti" izpustim nekaj listov, nič hudega. Enostavno nadaljujem z branjem.

Med branjem omenjene cheap limonade sem se full nasmejala ženskemu liku in njenim naivnim željam. Be careful what you wish for!!!

Skratka, s tole objavo sem samo hotela povedati (opozoriti), da se je podobno začelo dogajati tudi meni. Definitivno so moje želje preveč ohlapne. Potem pa dobim, kar dobim. Približek. Kar pa zagotovo ni dovolj. Vsaj zame ne.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

ja, ja! Pazljivo z željami;-))))

Sploh, če so v điru razne težke besede kot so: hokus-pokus, čira-čara...

Potem pa izvedeš napačni urok in imaš sranje;-))))))

Anonimni pravi ...

"...He was everything I wished for in a boyfriend, but in the same way that "You can't buy love" I've learned you can't wish for it either..."

(Si imela v mislih ta odlomek s str. 242)

Anonimni pravi ...

haha, tocno ta odstavek sem mislila ...