petek, 29. februar 2008

zabavno

V torek me je Maja povabila na zabavo velenjskih trubačev - "Fešta Band". Ajt, pa grem na eno pivce za živce.
Tako smo se tri babuške, "zrelih let", odpravile novim dogodivščinam naproti. Naša pot se je začela na privat žuru (mlajših) študentov. Sem že malo pozabila, kako je spiti pivce v prepolni sobi. Hm, fajn. Pa še primoran si spoznavati nove ljudi. hihi Vedno se najde tudi kakšen nevrotik, ki pride težiti glede hrupa. Med blebetanjem in besnečimi pogledi sem zasledila nekaj o preobčutljivih sosedih, glasnem govorjenju ...
Skratka, Fešta Bend je res naredil fešto. Malo smo plesale, malo pele in malo pile. Fino smo se zabavale.
Po končanem koncertu pa večera za nas še ni bilo konec. In smo nadaljevale ... Jaz, zaspanka, ponavadi že ob 2 zjutraj pogledujem na uro. Malo že zeham in ponavadi mi je do takrat že pošteno dolgčas. Razen, če me ne zabava kakšen postaven mladenič. Mladeniča ni bilo ... Bila pa sta Američana. Zabavna.
Žur se je malce zavlekel. Do zgodnjih jutranjih ur.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Bravo, bravo! Upam, da daljše poročilo sledi:-))))))

Anonimni pravi ...

To je bila prava obuditev študentskih let. Pa še kdaj...
m.

Anonimni pravi ...

ja bilo je lepo in skoraj prehitro je minilo...
lp b