sreda, 20. februar 2008

nekoliko megleno

Sonček dela čudeže. Vsak dan se z veseljem spravi iz hiše. Tudi današnji veter ni mogel pokvariti moje dobre volje. Uspelo mi je pošklocati Celje in Celjsko kočo, kjer je še vedno sneg. Tudi vlečnica še obratuje. Moje sokolo oko je zaznalo nekaj črnih pik na smučišču. Predvidevam, da so bili smučarji. Gneče ni bilo. Zna pa biti prihodnji teden, ko bodo počitnice. Če jim bo uspelo ohraniti nekaj snega na progi. Držim pesti.

Meglen razgled z Grmade ... Fotoaparat je ostal doma. Žal.




5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

ej zdravo....vidim da ti kar fajn gre tale blogec...je na nivoju ni kaj...vidim da si se me spomnila, ker te zaj ko sem skonektiran z internetom kar večkrat kliknem, da se prizemljim, ker so tvoje teme tak fajn zemeljske in priljudne...kar tako naprej!!!
boštjan z lipnika

Anonimni pravi ...

Dragi Bostjan z Lipnika!
Sem zelo vesela, da me beres. Vidim, da si zdrav prisel domov.
Jaz pa sem na poti na Golte. Skoda, da ni Lipnik blizje Celju. Bi te povabila na smucanje :-)
Pa drugic... :-)

Anonimni pravi ...

glede soncka se strinjam, a sem se prevec hvalila zdaj nam pa snezi ;(
ma malo pojdem vseeno posmucat, saj ves, ce karto mas, pol...
pozdravcek obema :) tudi v Lipnik haha by, by

Anonimni pravi ...

andreja,

zivim za pocitnice...kot vidim, jih tudi ti dobro izkoristis!

mam cas za magistrsko, pa roznik...
obsedeno hodim gor vsak dan,

lp iz mojega konca slovenije,

teja b

Anonimni pravi ...

aha, tudi jaz zivim za pocitnice!!! a ni fajn! Jaz takoooo uzivam. Ne vem kaj mi je ... vriskam (se dobro, da me ne slisis...)
p.s.
poslji mi samo en čink tvoje energije za faks ...