sobota, 2. februar 2008

PUST si žurat

10 komentarjev:

Anonimni pravi ...

waw kaka zajčica :) t.

Anonimni pravi ...

we feel very sexy ...

Anonimni pravi ...

Ful sta bili sexy!!!!!!!!!!!!

Anonimni pravi ...

Ja, rdeča kapica, košarica prazna?!?
Ccc.. kaj boš pa babici nesla?

Anonimni pravi ...

@Saša: Vsebino košarice sta spraznili še preden sta se podali na pot.(hihi)

Babica res ni dobila nič, sta bili pa Kapica in Zajčica toliko bolj veseli :))

Simona pravi ...

Luškani sta bli! Upam, da je bil tud žur dober! Moram pa reči, da je v LJ primanjkovalo Rdečih kapic in zajčič...

Anonimni pravi ...

@Tanja: si kr predstavljam ja.. babica pa žejna. Hahaha

@Simona: I couldn't agree more!
+dodatek: smo pa v LJ pogrešali tudi trmaste in bolj študiozne maske, ki to nočejo biti;)

Anonimni pravi ...

ja, na zuru je bilo prav fajn ... skoda, da nam ni ratal zurat skupaj... tudi v celju sva vaju pogresali ... pa drugo leto
lih sem bojani poslala sms, da smo je VSE pogresale (drugace pa vas vse lepo pozdravlja in sporoca, da je lih prispela v instanbul...pa itak, da se ima full lajn...
jaz bi tud ... ;-)

Unknown pravi ...

maskareeeeeeeeeeeeeeeeeeee
valda v soboto nisem imela s kom vn sem se pa itak mela fino je tilen prisel

lepe, lepe maskarce ... v torek pa skupi

Unknown pravi ...

jaz sem pa od sedmih naprej v soboto šivala neki za piko nogavičko, pol je bla pa ura že čez 23
sam vsaj pridobila nekaj spretnosti za šivalnim strojem, pa ful sem se nasmejala zraven, hecno krojenje, krofi... maja