torek, 19. februar 2008

torek

Moja teta je faca. Sploh ni tipična "penzionerka". Za svoja leta noro dobro zgleda. Seveda pa vsakodnevno "dela" na sebi in svojem telesu. Skoraj vsako dopoldne jo s kužkom mahneta na kakšen bližnji hrib. Z zdravo prehrano je okužila celo žlahto. Kar se mi zdi super.
Pred nekaj leti je odkrila jogo. In tako, kot pravi sama, doseže telesno, duševno, socialno in duhovno zdravje. Joga je postala stalnica njenega življenja. Če je dopoldne doma, si v dnevni sobi razgrne posebno blazino in izvaja (meni žal zaenkrat še neznane) telesne vaje in položaje (asane), dihalne vaje (pranajame), sproščanje ter meditacijo. Mislim, da sem kot študentka obiskovala vadbo joge. Kakšno leto ali dve. Ampak samo zato, ker je bil seznam za aerobiko že poln.
Danes ji je uspelo na dneve odprtih vrat privabiti tudi nečakinji ter njuno prijateljico. Za ljubitelje joge morda nepomemben podatek, ampak teta že nekaj časa omenja "svoja" dva simpatična in karizmatična vaditelja. In prav ima. Sama pa priznavam, da sploh ni bilo švoh. Pravzaprav je bilo prav fajn. Vsekakor sem se danes nekaj naučila. O sebi. Sedaj vem, kateri sklepi me bolijo. Nekaj o svoji (ne)gibčnosti. O (ne)moči določenih mišic. Ha, mislim, da imam veliko dela. Kar ne vem, kje naj se ga lotim.

"Moj" vaditelj bi rekel: "VAJA DELA MOJSTRA!!!"

Vsekakor sem na pravi poti. Pomembno je, da se imamo radi.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

A si ti tud noter padu?...ja se spomnim, ko sem tudi sama enkrat šla na ¨vpogled¨ na Jogo... sej je blo fajn, takrat. Sam pol cel teden nisem mogla niiiččč... bla sem taka, kot bi me cel dan tepli, nobeden se me ni smel nikjer dotaknit, ker me je vse tako bolelo...da sem se odločla, da bom jes tudi hodla na jogo, ko bom v penzionu.

LP Bojana