četrtek, 7. februar 2008

uničevalka brisač

Odkar sem odkrila nov, čudežni proizvod »extra red« (barva za lase), ki ga je možno kupiti le v Trstu (vsaj tako mi je bilo rečeno), sem postala množična uničevalka brisač.

Doma je zmanjkalo čistih brisač. V zadnjih mesecih mi je uspelo vsako »polepšati« z roza lisami. Grozno. In do danes me to sploh ni motilo. Ker prej roza dodatkov preprosto nisem opazila.


… se bom poboljšala.


ali pa


… v času posta se bom odpovedala namernemu »uničevanju« brisač.

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ha ha..
ob vsem odrekanju mesu, alkoholu, cigaretom,.. je tvoj post daleč najbolj zabaven.
Uničevalka brisač.. Hahaha

Anonimni pravi ...

Če živiš s tako osebo, pa niti ni tako zabavno. Vsakič, ko dobim kak obisk, moram pogledat, da ne visi slučajno taka zaflekana brisača. Pa nasploh se mi zdi škoda, da je uničila pol naših brisač v Š. in v Celju. Zadeva se namreč ne izpere!

Anonimni pravi ...

kako že...za lepoto je vse dovoljeno al se vse potrpi :) kup si črne, mogoče ne bo tko opazit,haha po levsko t.

Unknown pravi ...

ne morem verjet, da še obstaja kaj takega, kar se da dobit samo v trstu? ... sicer pa ja, črne brisače so res rešitev