ponedeljek, 18. februar 2008

odvisnica in nesrečnica

Odvisna sem od telefona, avtomobila, čokolade ... In še marsikaj bi se našlo. Trenutno se mi zdi, da je moje življenje omejeno. Ostala sem brez avtomobila. Ampak samo za nekaj dni. Moj jekleni konjiček je na popravilu. Nadomestno vozilo? Več sreče prihodnjič.
Ponavadi imam srečo (beri NEsrečo) in vsake kvatre dobim (ne po lasni želji) nov spominček ali poljubček na avto. Ponavadi mi (nespretni) vozniki pustijo spominček na odbijačih. Tu in tam pa ima moj konjiček tudi bližnje srečanje s stranskimi ogledali drugega/nasprotnega avtomobila. Saj ni (pre)hudo. Ampak rane so vidne. In jaz sem že naveličana neprestanega "popravljanja".

Ugotavljam, da nimam pretirane sreče z avtomobili. Al mi ga ukradejo (nisem še prebolela in še kar si ližem rane) al mi ga pa podrsajo.

Še en nasvet. Nikoli več črne barve. Razen, če v prostem času radi drgnete avtomobile.


2 komentarja:

Anonimni pravi ...

oj oj oj, sej ni tak hudo.Je pa zanimivo prebrat, prav v živo si te predstavljam kako robantis, nasmejal sem se do solz, sicer pa črna je cool, sam je treba pa čistit , ha ha ha ha. Aja pa se to saj ti posodim megana če želiš za kak dan....

Anonimni pravi ...

Ja Andreja če hočeš, da ti avto globalno crkne veš komu ga moraš posodit...mogoče je že zadost če ga samo pogledam....
Ja vem, je nov avto pa nobenmu tega ne prvoščim, še najmanj tebi...sam mislim, da jes zmagam za...tako imenovano ¨SREČO¨ z avtomobili.

Pa lepo se vozi,
LP Bojana