ponedeljek, 8. oktober 2007

desetka

Želim si preteči desetko na LJUBLJANSKEM MARATONU. Kako že gre: »brez muje se še čevelj ne obuje«?! Zato sem si kupila nove »čevlje«. So oh in sploh kvalitetni (tako vsaj pravi prodajalec), predvsem pa lepi. Tečejo namesto tebe. V soboto sem se kljub kislemu vremenu odpravila sprobat patike. Uspelo mi je preteči 5 km v pol ure. Kar se mi ne zdi slabo, saj pred mesecem dni nisem pretekla več kot kakšen kilometer. Že deset minutni tek mi je povzročal hude muke.

Hmmm, torej bi za desetko potrebovala malo več kot urco. Sliši se odlično. Ampak (vedno je ampak)… jaz sem trenutno po 5 km crknjena. Kje za vraga bom našla moč, voljo in energijo še za dodatnih pet km?! Trenutno še ne vem.

V Poletu sem prebrala nekaj koristnih informacij za začetnike in si naredila vikend (od petka do ponedeljka) trening teka. Šlo naj bi približno takole: tek, Grmada, tek, Grmada. Žal mi je vreme zakuhalo in podrlo moj skrbno načrtovan vikend plan. Šment. Tako sem mogla laufat (skoraj) po dežju, danes pa sem prekrokana videla samo vrh Homa. Bolje kot nič, saj vem.

Mogoče se vidimo 28.oktobra na startu. Kdo ve?! Mogoče, če bom pridno trenirala.


Športni copati za 10 km:




Dorotejo so čeveljčki ponesli domov. Bodo tudi mene do cilja?


2 komentarja:

Sofija pravi ...

Eh miška, pa a mi nisi ravno ti razlagala, da človek dobi tam toliko motivacije da ga zagrabi tek, si doda željo k novoletnim obljubam, dobi eksplozijo energije...

Ej, če ti je to cilj za katerega si trenirala... pa ga zadnje 2km prehodi če ne gre. Pojdi!

In definitivno so to copati za 10 km ;-)

Andreja pravi ...

NE BOM HODILA! pol ni fore!!! haloooo?! deset al pa nic!!!