četrtek, 11. oktober 2007

Tako iz kroglice nastane palčka!

Odkar se resno poigravam z mislijo o desetki, in zbiram pogum ter energijo za trening, želim o teku čimveč prebrati. KlubPolet ponuja, vsaj nam začetnikom, veliko koristnih nasvetov in splošnih informacij (o treningu, prehrani ...).

Tanja (že stara "tekaška mačka") mi je svetovala tudi branje "Dnevnik tekača", kjer Avtor Andrej Nadrah navaja: "... poleg telovadbe in spanja pa je potrebno nujno upoštevati tudi navodila za prehrano. Na kratko: prehranjevanje 5-krat dnevno, in sicer z zajtrkom kot začetkom in nato obrok na tri ure. Praktično vsi obroki so sestavljeni iz 50 odstotkov beljakovin in 50 odstotkov ogljikovih hidratov z nizkim glikemičnim indeksom (polnozrnate testenine, nepredelan riž). Pri zajtrku je sestava za malenkost - za pol zelenega jabolka - v prid ogljikovim hidratom, pri večerji pa ogljikovih hidratov praktično ni (zelena solata z beljakom). Za malico je najlažje pojesti jogurt Bifidus, lahko kar po slamici. Še ena stvar je treba poudariti. V dnevu, ko ni treninga z utežmi, je treba pojesti približno 300 kilo kalorij manj (v bistvu za malico samo pol jogurta ali pri kosilu pol ogljikovih hidratov). Seveda je pitje vode obvezno. Že takoj zjutraj, ko vstanemo, spijemo približno 2dcl vode na uro."

"Tako iz kroglice nastane(m) palčka."

2 komentarja:

Tanja pravi ...

Tanja, "stara tekaška mačka", ne teče že več kot mesec.
Moje poigravanje z mislijo, da bi letos osvojila 21-ko, je kruto ustavila bolečina v kolenu, zaradi katere sedaj včasih izgledam kot Herr Flick iz AloAlo. Kruto.

Ja, berem pa še vedno lahko. Ampak potem boli še bolj.

Sofija pravi ...

Draga moja... Tudi meni se je danes naredila nevšečnost- mene je pa zgrabilo v kolku;-)Na koncu podiranja 10km. Tako, da sva z lahkoto letos za v maškare Herr Flicka!

Tebe boli kalen (po savinjsko) mene pa kolk- upam, da ga ne bo potrebno menjat;-)