torek, 16. oktober 2007

migam

O čem vse jaz ne premišljujem med tekom … ;) Fino je, če se ti uspe med tekom »odklopiti« za čim daljši čas. Medtem pa miselni tok nosi misli iz globin na površje in spet nazaj, jih vrtinči in včasih pusti, da kakšna pametna celo kapne ven.

Ko sem tekla, misli pa so plavale po svoje, sem se počutila kot (moj ex) VW golf z dizelskim motorjem. Starejši model, seveda. Ko ga zaženeš, rabi kar nekaj časa, da se »zalaufa« in ogreje. Glavnino poti »prevozi« (beri: preteče) z lahkoto. Ker pa je mašinca že nekoliko starejša, ji daljša pot predstavlja napor. Zadnji kilometer že pošteno sopiha. Vendar ga prevozi. Pa da o izpušnem sistemu ne govorimo. Na koncu je moje dihanje podobno piskanju. Le zakaj?!

Ampak jaz se ne dam. :-)

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Piskanje? A prav iz pljuč?
Hmm.. men se je to dogajalo, ko sem še kadila.

Tanja pravi ...

Luštno. Ampak saj ti nisi starejša mašinca. To bi lahko rekla, če bi začela teči npr. pri petdesetih. Ti samo ventilov nimaš prečiščenih. Ampak saj veš, kako se to zrihta pri avtomobilih. Žal (po moje) tudi pri ljudeh ni bistveno drugače. Se je treba mal poterat, pol bo(š) pa že bolje potegnila.
Brm-brm :)

Sofija pravi ...

Ej, z Golfekom smo isto prišle na morje kot z britvico! Razlika je samo v času in udobju.
To pa tudi pride s časom:-) Le tako naprej!