sobota, 27. oktober 2007

še nekaj ur ...

V prsih me stiska, srček mi hitreje bije ... Ne morem verjeti. Tremo imam. Kaj če mi ne uspe? Kaj če se že na začetku spotaknem in padem? Kaj če mi bo zmanjkalo sape? Kaj če bom razočarala sebe in vse, ki sem jim zadnji mesec trobezljala o mojih podvigih?



Zdaj pa že malo travmiram. Vse za pozornost. :lol:


V reviji Polet in na strani od kluba Polet sem našla nekaj koristnih informacij:

  • Reden in zadosten spanec je nujen za dobo pripravo na tekmovanja in zahtevne treninge.
  • Na tekmovanje pridite pravočasno!
  • Prav tako ni primerno, da pridete na tekmovanje prezgodaj. Če že pridete tja več ur prej, ne hodite okrog, ne iščite znancev in prijateljev.
  • To, kam in kako se boste postavili na startu, je dobro merilo vaše samozavesti in odločnosti. Ne postavljajte se zraven prijatelja ali prijateljice! Mogoče je za vas prehiter/-a ali prepočasen/-a. Ne postavljajte se na startno mesto, kjer so zbrani tekači, ki bodo tekli 3:20/km, vaša hitrost pa je 6:00/km. Množica vas bo potegnila in zelo verjetno je, da bo vaš začetek teka prehiter, ves tek (če boste sploh prišli do cilja) pa velika polomija in razočaranje. Tudi postavitev v zadnjo vrsto in brez jasnega cilja, kaj boste oziroma kaj želite storiti na tem teku, ni dobra. Brez cilja in odločnosti na startu ne boste zadovoljni na cilju!
  • Ne začnite prehitro! Začnite umirjeno! Ne bodite panični in neučakani. Ne prehitevajte po levi in desni, saj boste po nepotrebnem porabljali energijo.
  • Kaj pa če ne gre? Tudi če ste zelo dobro pripravljeni, samozavestni in odločeni teči svoj osebni rekord, se vam lahko prav na tekmi zgodi kaj nepredvidljivega: težke in trde noge, slabosti in različne bolečine, padec in morebitna manjša poškodba itd. Ne postanite panični. Tudi v takih primerih poskušajte teči zbrano in s prepričanjem, da bo kriza minila. Tekač mora znati tudi potrpeti in prenašati utrujenost in bolečine. Spodbujajte se!

P.S.

Včeraj sem tekla po dežju (žal sem prespala popoldne brez dežja). Zame je bilo prvič in moram priznati, da zelo zanimivo. Med tekom nisem čutila rdečih ličk (dežne kaplje so jih ohladile) in potne kaplje mi niso curljale s čela (ponovno: dež jih se sproti izpiral z obraza). Vozniki osebnih avtomobilov, ki so pri vožnji nujno potrebovali vključene brisalce za boljšo vidljivost, so se čudili in verjetno mislili, da rihanna snema nov video spot z naslovom "rain" (refren: rain, rain, ain, ain, in, in, n, n, n ...). Vsaj po "buljenju" sodeč.

Naj omenim, da so se mi (v zadnjem mesecu) zamerili vsi okoliški psi. Iz pesjaka s prenizko ograjo ali predolge vrvice jim je uspelo, da so me vedno znova "pognali v dir". Enkrat skoraj pod avto. Bom že izbrskala priimek lastnikov. :evil:

2 komentarja:

Sofija pravi ...

Rihanna... :-))) Stara jih pokaš!

Jutri gremo žurat... Danes počivamo, jutri ga žuramo. Poanta tega teka (po moje) je druženje. Za oseben rekord pa tečeš sam, v miru in predvsem brez ljudi (beri: gneče)

...Drugo leto pa 21km?

...Pa še teh 10 nisem pretekla:-)

Saša pravi ...

Bom ovekovečila in dokumentirala ta slavnostni dogodek.
Se vidmo na cilju!

P.S.: če se bo slučajno kateri od vaju od utrujenosti meglilo pred očmi.. tista tečka s fotoaparatom na ciljni črti bom js ;)