petek, 12. oktober 2007

pa zapojmo eno po brazilsko ...

Za brazilsko depilacijo smo verjetno že vsi slišali. Ampak do petka nisem vedela, da je to »trend depilacija«, in da jo izvajajo kozmetične hiše tudi pri nas. Ja, ja, jaz naivnica. Ko sem se spet razvajala pri kozmetičarki, sem izvedela, da jo bo po novem izvajala tudi ona. Torej, če koga zanima … :)

Ker me je zanimal potek tovrstne depilacije, sem malo pobrskala po netu. Našla sem zelo podroben opis:


... brazilska depilacija ne pomeni, da si odstranite samo tisti del dlačic, ki bi sicer kvaril pogled na vaš bikini. Pomeni le eno, to je, da vam z vročim voskom odstranijo VSE dlačice, kar jih imate tam spodaj, lahko vam pustijo le diskretno črtico dlačic na sredini.


Auuuuvvvaaaaa ...

7 komentarjev:

Sofija pravi ...

:-) AAAUUUUUUUUUUVVVVVVVVAAAAAAAA Nazaj!

Pa sej človek se vsega hudega navadi.

Sofija pravi ...

BTW Tebi se je pa odprlo danes na blogu:-)

Simona pravi ...

Aha, baje da je prvič zelo hudo, ampak tiste ki probajo, grejo še večkrat. Mi je pa hecno, da si napisala ta blog jz sem ravno včeraj razmišlljala da bi kaj na to temo napisa na svojega. Očitno je šlo za telepatijo!

Andreja pravi ...

hmm, jaz bi (bom) sla probat... no, pa saj bom kmalu imela RD :-)

Anonimni pravi ...

ja, koliko novih objav.. lepo!
Ker na depilacijo nisem šla še nikoli, si sploh ne predstavljam, kako to vlečenje dlak na tako občutljivem predelu boli.
Kar se mene tiče, gre z britvico glih tako lepo stran. Al se pa motim..
Definitivno hočem(o) pa poročilo, ko sprobaš.

Unknown pravi ...

hehehe... opis na siolu je zelo nazoren. ne morem si kaj, da ne bi vizualiziral... kaj podobnega probal pa seveda ne

Anonimni pravi ...

Sej tud men bi to kr prou pršlo...lahka bi šle skupi jokat in se dret...AAUUA
No bom raj počakala, da ti sprobaš pol pa mogoče...sam me je mal strah, da bi mi dvojno računal...no mal šale na svoj račun.
LP Bojana