torek, 23. oktober 2007

vreme bo ...

V zadnjem času veliko tarnam in jamram o vremenskih spremembah. Sploh se ne morem potolažiti z oktobrsko žalostjo. Ne morem (nočem) dojeti, da je poletja konec. Že zdavnaj, saj vem.


Tole trapasto vreme zelo intenzivno vpliva na moje (ponavadi pozitivno) počutje, sposobnost za delo, motivacijo za tek (šmrk, šmrk) in vsakodnevno komunikacijo. Že dolgo nisem bila tako "ljubezniva" sogovornica, kot sem te dni.


Dejstvo pa je, da je vreme pogosto najbolj obravnavana tema v vsakodnevnem komuniciranju med ljudmi. Pogovori o vremenu so najbolj običajna tema v naključnih medosebnih stikih. Priznam, uspešno mi pomaga pri prebijanju ledu in zapolnitvijo (prepogostih) komunikacijskih vrzeli.


Kakorkoli že, strah me je nedelje, napovedanega dežja (in upam, da ne tudi snega). Kako za vraga pa naj tečem po dežju?! Še nikoli nisem. Zame bo prvič.


Verjetno ste že razbrali - prijavila sem na 12. Ljubljanski maraton rekreativni tek. Tako se bom v nedeljo zjutraj, ko boste na toplem in po možnosti še v postelji, podila po ljubljanskih ulicah, kot ostalih 10.000 korenjakov. Držite pesti in me vsaj v mislih spodbujajte, da mi uspe preteči 10.500 m.

11 komentarjev:

Sofija pravi ...

Draga moja, za vse je enkrat prvič... ;-)Kar se tiče pa navijanja in spodbujanja- a direktno z ramo ob rabi bo o.k.?

Čisto fajn nama bo ratal- nč ne skrbet:-)

Anonimni pravi ...

O vremenu ne bi niti začela.. Kr cepetam od tečnobe. Ajej, dolga zima bo tole ;)
Andreja, kar se pa maratona tiče.. Ne vem, če sem ti že povedala, ampak totalna frajerka si! Res občudujem.

Tanja pravi ...

Joj, to vreme... mene bo čist ugonobilo. Umiram!

Jaz bom v nedeljo navijala v prvi vrsti (če ne zbolim).

@Saša: Jaz tudi občudujem. Še posebej, ker sva z A. očitno zamenjali vlogi. Ona teče,jaz pa doma jem nutello z žlico.

Andreja pravi ...

TAKO sem jezna! ta teden naj bi bil zame (lih zaradi nedelje) brez stresa in divjanja... je pa lih kontra... nimam niti minutke zase, kaj sele za tek.
Žlica z nutell pa (te dni) tud meni ni tuja!

@nina: pol bom sele zicna in tečna, ce se bos matrala počas teči. startava "z ramo ob rami", pol gre pa vsaka svojo pot.
hvala vsem za pozitvno motivacijo!

Tanja pravi ...

Sis, saj ta teden rabiš ogljikove hidrate. No, čeprav ima Nutella več maščob kot OH.

Zdravilo proti stresu in preobremenjenosti pa je....TEK. Zato se spokaj v svoje čudovite tekaške čeveljce in preteči danes(vsaj) krog do obvoznice.

Sofija pravi ...

@Andreja: Pa stara, itak! Ni hujšega če izgubiš svoj tempo!

Sam na začetku bova pa z ramo ob rami (po fotografijah sodeče- kot ribice v konzervi) Za posrat bo fajn!:-) Pa jebat ga, zdej je kar je!

Andreja pravi ...

nina, pa kaj si mislila, da bova sami na startu :-) joke :-) itak, da bova prvih nekaj sekund sardelci, potem bova pa vključili turbo pogon in kolono pustili dalec za sabo... haha

Sofija pravi ...

Šaljivka:-)

Anonimni pravi ...

preden grem...

andreja zame si zmagala ze, ko si se prijavila,

velik moci pa volje,

teja b.

Andreja pravi ...

če je bil moj vcerajsnji dan brez energije...ojej, ko bi me videli sele danes-tako izcrpano se pa ze doooolgo nisem pocutila.no, saj v bistvu sem zmagovalka-od 7 ZJUTRAJ sem ze v sluzbi...kje pa naj najdem se zdajle moč in voljo za tek?! ma ja, bo ze! se vidimo v nedeljo!!! jaz grem, sem trdno odlocena (saj sem vendar savinjcanka-govorim o 20 EUR)!!!

ivana pravi ...

Ojla!

Včeraj sem te videla na delu - ob 22h zvečer in zato ne morem mimo tega, da ne bi še napisala, kar sem ti v živo že tolikokrat rekla: ČESTITAM, POZDRAVLJAM, SPODBUJAM, NAVIJAM, predvsem pa OBČUDUJEM.

Veliko športnih/tekaških užitkov v nedeljo (in v bodoče).

Lepo se mej.

LP