četrtek, 24. julij 2008

just a bad day

Prihajam iz celjske bolnice. Kjer me je prijazen zdravnik (ja, še obstajajo) potolažil, da nisem v življenjski nevarnosti. Z veliko verjetnostjo mi je zagotovil, da moja "tvorba" ni rakasta. In zato zavarovalnica NE bo plačala posega, da bi mi jo odstranili. Halooo! Pa saj plačujem zdravstveno zavarovanje!!!
Po šestih mesecih čakanja in laufanja po bolnišnici izvem, da moram kljub temu k privatniku. Zdravnik mi je tudi naštel nekaj odličnih strokovnjakov ...

Potem sem šla (po sili razmer) še na policijsko postajo Celje prijavit krajo fotoaparata. Uf, kako so me šele tam imeli grdo. Policisti so mi s težkim srcem napisali pomanjkljiv zapisnik. Drugič bom definitivno vse podatke predhodno napisala na list papirja; da bodo samo prepisali.
Trije policisti so se zabavali na moj račun. Da o posmehu niti ne govorim. Itak so mislili, da sem si vse skupaj izmislila. ... kot da nimam kaj bolj koristnega za delat.


Ni komentarjev: