ponedeljek, 21. julij 2008

pa sem doma ...

Rjava (beri: rdeča in že 2x olupljena), srečna, bogatejša in polna energije se javljam iz Celja. Po noči na letališču, ker je imelo letalo osem ur zamude (zaradi ??? okvare), mi je uspelo varno prispeti domov.

Žal se s potepanja po Kubi nisem uspela javljati. Ura neta je znašala 6 ojrov. Računalniki pa seveda zelo redki.
Sem pa zato pridno pisala dnevnik. V prihodnjih dneh objavim kakšen ocirk.

Žal brez pristnih slik, saj so delavci na letališču podrobno prebrskali moj nahrbtnih in mi odtujili fotoaparat (ja, tocno tisti, ki sem ga lani prinesla iz Singapurja). Z najlepšimi fotkami! Tistih nekaj kosov oblačil jim še spregledam. Ampak nepozabne utrinke ujete v objektiv ... Barabe.


3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Končno doma, sem že komi čakala, da te kej čujem.
Ti packi ti a to so bli naši al keri drugi, da so te tako legalno okradli?
In seveda nas prikrajšali lepot vajinega popotovanja.
Upam da se kmalu kej vidmo.

LP Bojana

Anonimni pravi ...

kubanci na letaliscu so si vzeli cas in malo pobrskali po mojem nahrbtniku ... barabe
saj nekaj slik ima
bom pa vec govorila
upam, da se kmalu vidimo :-)

Anonimni pravi ...

lepo, da sta spet doma, polna vtisov, ki bodo vedno tvoji, ki ti jih noben ne bo vzel!

glede carinikov pa nimam besed.. totalni bizgeci!

sta pa kot en zaljubljen par na tejle fotki;)