sreda, 2. julij 2008

ni smešno :)

Končno sem dočakala počitnice. Jupi. Na koncu sem bila že čisto brez energije.
Uspelo se mi je že naspati. Vsekakor bom morala slednje še večkrat ponoviti. In kolikor se poznam, ne bo problema.

Zadnjih nekaj dni se tudi pridno vzpenjam na bližnji hribček. Na vrhu obvezno pozvonim (večkrat, seveda) na zvon želja (verjetno se zvonjenje sliši po vsej Sloveniji) in se hudujem nad novimi, zelo dragimi "ne padajo ven" (besede in zagotovilo prodajalca) slušalkami za MP3. Seveda mi novi "čepi" (slušalke) non-stop polzijo iz ušes. Zelo zoprno.

Zanimivo pa je, da se mi vsak dan na poti kaj pripeti. Danes npr. me je v dir pognala koza.
Merila je dobrih 30 cm. Rjavo-sive barve in (verjetno) prav simpatična. Če bi bila na drugi strani ograje. Ampak NE! Stala je na sredini ceste in me tako grdo gledala izpod svojih rogov, da sem se za trenutek skrila za ograjo. Očitno sem ji šla malce na živce. Lahko tudi, da so jo motili moji lasje. Ne vem.
"Rešil" me je lastnik. Ne vem sicer, kaj si je mislil (ženska!?!). Nisem pa zgrešila njegovega pogleda.

Ni smešno! :)))


1 komentar:

Anonimni pravi ...

Hahahahahahahahahahahahahahhaahahhaahahahahahahahahahahahahaahhhahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah