ponedeljek, 7. julij 2008

SMS Havana

06.07.2008 14.52

Za nama je že en dan potepanja po Havani. Sva super.
Itak so naju že nategnali :)

... pase zraven.


07.07.2008 16.09

Imam se fajn!
Gospodarica ima Zmaga tako rada, da nama je podarila 2 manga in skuhala kavo.


------------------------------------------------

Andreja se javlja s Kube. Delčke prejetih SMS-ov delim z vami namesto nje. Saj ne bo imela nič proti.


4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Hja! Mi smo se bali, da nam bodo ukradli Andrejo... Sedaj pa zgleda, da je bolj Zmago na udaru;-)))

Glede natega- malce te morejo- kako boš pa sicer nasmejala polno mizo velikih ušes k pridreš nazaj:-)

Uživaj&naberi čim več zgodbic:-)

Anonimni pravi ...

Me veseli, da se imata lepo in doživljata čar ambienta in prostora.
Uživajta in užijta ga še naprej!
LP Bojana

Anonimni pravi ...

Še dobr, da imamo Tanjo, da smo na tekočem:)

mislim, da sta Andreja in Mr.Z prav posrečen potovalni par.
To bo smeha, ko prideta nazaj in bomo slišali kaj vse sta tam ušpičila!:)

Super se imej Andreja!! in seveda MR.Z tudi!

Anonimni pravi ...

Živjo! Vidim, da se vama je dogajal.;)
jaz sem že doma in še kr sanjam, kako lepo je bilo. Prav si imela. Smo se pa tud velik nasmejal. Jaz imela mal morsko bolezen :). Poročam kasneje. Večkrat sem se spomnila na vaju, pa tud oni so rekli, da je karibsko morje ful lepo. Maja