sreda, 2. julij 2008

zdaj gre pa zares ...

Po trebuhu me zvija. V prstnem košu me malo duši. Boli me glava. Nekam čudno se počutim. Najbrž sem zbolela ...

Nč bat. Nič resnega nisem staknila. Samo reisenfieber imam.



Jutri je dan odhoda. Mislim (in upam), da imam vse. Samo še nahrbtnik napolnim in ...
Letos (začuda) bodo počitnice nekoliko krajše. Pa še novega sopotnika imam. Dober prijatelj. Sedaj ga čaka še ena preizkušnja - potepanje z mano. Prijateljstvo bo zagotovo na preizkušnji. :)

Če bo čas in možnost, pošljem kakšno fotko s Kube.


3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Zdravo! Jaz še kr tipkam, pa sem še mal pokukala na tvoj blog. Vse bo O.K., tako kot more bit, ker maš vse naštudiran. Prej si mi dala kr mala zaleta, ko sva se menle po telefonu. Uživajta ob raziskovanju Kube. Majči

Andreja pravi ...

jaz ti pa želim mirno morje ;-) UZIVAj!

Simona pravi ...

da bi skoraj vse slo kot po maslu, da bi se odlično razumela, do konca nazurala in naplesala! veselim se novičk!
Simona